Edzésterv

Húzódzkodás edzőpartner segítségével – videóval!

Húzódzkodás edzőpartner segítségével – videóval!

A húzódzkodás helyes kivitelezése sokak számára fejtörést okoz. Számos módszer segíthet fokozni a teljesítményünket. Ismerjünk meg ilyen módszereket, közülük pedig egyet nagyobb részletességgel!
Mi szükséges a saját testsúlyos húzódzkodáshoz?

Mi szükséges a saját testsúlyos húzódzkodáshoz?

Egyre több embernek célja, hogy saját testsúlyával húzódzkodjon. Sokan feladják, mert nem hiszik el önmagukról, hogy képesek rá, míg mások pedig régóta dolgoznak rajta, mégse érnek el…
Hogyan kell végrehajtani a fekvenyomást egyenes padon, szabályosan.

Hogyan kell végrehajtani a fekvenyomást egyenes padon, szabályosan.

Hogyan kell végrehajtani a fekvenyomást egyenes padon, szabályosan.
PROCEDOS, avagy a funkcionális gyakorlatok otthona

PROCEDOS, avagy a funkcionális gyakorlatok otthona

Edzéseink alapvető célja, hogy testünket felkészítsük a mindennapi élet és a sportolás adta kihívásokra. Ehhez edzéseinket minél sokoldalúbbra kell megtervezni.
Hogyan kapcsolódhat össze az edzésünk a hétköznapi tevékenységeinkkel?

Hogyan kapcsolódhat össze az edzésünk a hétköznapi tevékenységeinkkel?

A vendégek zöme az edzőterembe különböző céllal érkezik, mint például: fogyás, szálkásodás vagy éppen izomtömeg növelés.
Felhúzás-Deadlift.

Felhúzás-Deadlift.

A felhúzás vagy ahogy angolul hívják deadlift a három erőemelő gyakorlat egyike.
Hex rúd

Hex rúd

Hex rúd vagy trapéz rúd egy nagyon jó alternatív megoldást nyújt a Deadlift (felhúzás),guggolás gyakorlatokhoz.
Egylábas guggolásból felugrások TRX-szel

Egylábas guggolásból felugrások TRX-szel

Kiváló pliometrikus gyakorlat, mellyel erőt, robbanékonyságot, gyorsaságot fejleszthetsz. Amennyiben rendszeresen beiktatod edzésrutinodba, alsótested izmainak feszessége is nagymértékben javulni…
Súlyemelő platform és a helyből szakítás

Súlyemelő platform és a helyből szakítás

A funkcionális terem növekvő népszerűségének köszönhetően egyre többen kezdik megismerni és használni a súlyemelő platformot
Törzs + csípő erősítés felfüggesztéses eszközön

Törzs + csípő erősítés felfüggesztéses eszközön

A plank az a statikus gyakorlat, amiről már szinte mindenki hallott. Ősrégi gyakorlatról van szó, a több ezer éves múltú jógában deszka póznak, manapság „30 napos kihívásnak” nevezik.