Edzésterv

Hogyan kapcsolódhat össze az edzésünk a hétköznapi tevékenységeinkkel?

Hogyan kapcsolódhat össze az edzésünk a hétköznapi tevékenységeinkkel?

A vendégek zöme az edzőterembe különböző céllal érkezik, mint például: fogyás, szálkásodás vagy éppen izomtömeg növelés.
CORE-STABILIZÁCIÓ PLUS

CORE-STABILIZÁCIÓ PLUS

Avagy, combtávolítás statikus fekvőtámasz pózban – instabil helyzetben
Ultimate sandbag

Ultimate sandbag

A homokzsák (sandbag) , mire is tudjuk használni ezt a különleges eszközt?
Fekvenyomás újragondolva

Fekvenyomás újragondolva

A férfiak egyik legkedveltebb feladata új köntösben, videóval!
Bolgár guggolás, nem csak hölgyeknek!

Bolgár guggolás, nem csak hölgyeknek!

Mivel vészesen közeledik a nyár, szeretnék egy olyan gyakorlatot ismertetni veletek, amellyel kiválóan edzhetjük a combizmokat és a farizmokat.
Funkcionális edzésterv kezdőknek

Funkcionális edzésterv kezdőknek

Nagy Melinda személyi edzőnk felsorol nektek néhány gyakorlatot amivel kiegészíthetitek edzéseiteket!
Hiperhajlító pad

Hiperhajlító pad

A gyakorlat elsősorban a gerincmerevítő vagy más néven a törzsegyenesítő izmokra koncentrálódik.
Egy mozgásminta derekad épségért!

Egy mozgásminta derekad épségért!

Nap mint nap tapasztalom az edzőterembe járó vendégek körében,hogy ha szeretnének felvenni valamit a talajról azt általában 95%-ban helytelenül teszik rossz mozgásmintával.
Húzódzkodás edzőpartner segítségével – videóval!

Húzódzkodás edzőpartner segítségével – videóval!

A húzódzkodás helyes kivitelezése sokak számára fejtörést okoz. Számos módszer segíthet fokozni a teljesítményünket. Ismerjünk meg ilyen módszereket, közülük pedig egyet nagyobb részletességgel!
Egylábas guggolásból felugrások TRX-szel

Egylábas guggolásból felugrások TRX-szel

Kiváló pliometrikus gyakorlat, mellyel erőt, robbanékonyságot, gyorsaságot fejleszthetsz. Amennyiben rendszeresen beiktatod edzésrutinodba, alsótested izmainak feszessége is nagymértékben javulni…