Edzésterv

Hogyan kell végrehajtani a fekvenyomást egyenes padon, szabályosan.

Hogyan kell végrehajtani a fekvenyomást egyenes padon, szabályosan.

Hogyan kell végrehajtani a fekvenyomást egyenes padon, szabályosan.
Hex rúd

Hex rúd

Hex rúd vagy trapéz rúd egy nagyon jó alternatív megoldást nyújt a Deadlift (felhúzás),guggolás gyakorlatokhoz.
„Időhiányban” szenvedők pörgős edzéstippje!

„Időhiányban” szenvedők pörgős edzéstippje!

Mai felgyorsult világunkban néha becsúszik, hogy nincs magunkra egy, vagy másfél óránk edzés szempontjából.
Mi szükséges a saját testsúlyos húzódzkodáshoz?

Mi szükséges a saját testsúlyos húzódzkodáshoz?

Egyre több embernek célja, hogy saját testsúlyával húzódzkodjon. Sokan feladják, mert nem hiszik el önmagukról, hogy képesek rá, míg mások pedig régóta dolgoznak rajta, mégse érnek el…
Felhúzás-Deadlift.

Felhúzás-Deadlift.

A felhúzás vagy ahogy angolul hívják deadlift a három erőemelő gyakorlat egyike.
Tricepsz gép (13)

Tricepsz gép (13)

A háromfejű karfeszítő izomzat izolált erősítésére szolgáló eszköz a tricepsz gép. Célja a tricepsz formálása és nem tömegének növelése.
Hogyan válasszunk edzőtermet

Hogyan válasszunk edzőtermet

Újra itt az ősz, aki eddig a szabadban oldotta meg az edzést és a sportolást, a hideg miatt elgondolkozik, melyik stúdiót, edzőtermet válassza. Ebben szeretnék a segítségetekre lenni kicsit.
Félmaratoni edzésterv kezdőknek

Félmaratoni edzésterv kezdőknek

Sok kezdő futó legfőbb vágya a félmaraton teljesítése. Ha Te is így vagy ezzel, akkor most Hozzád szólunk: ezzel az edzéstervvel Neked szeretnénk segítséget nyújtani abban, hogy első félmaratonodon…
3 tipp- így fuss melegben

3 tipp- így fuss melegben

Ha kánikulában futsz, azt mindig komolyan kell venned. Mindenkire máshogy hat a meleg, de általában ilyenkor romlik a teljesítmény, a regeneráció, elfáradhatsz és stresszesebb lehetsz.
Egyszerű és intenzív edzés bárhol, bármikor!

Egyszerű és intenzív edzés bárhol, bármikor!

Elérkezett az Új év, ami új fogadalmakat és lehetőségeket hoz magával.