45 fokos melltől toló gép ( 16)

SPEEDFIT | 2016.05.24 13:56

Kezdők és haladók edzéstervébe egyaránt jól beilleszthető gép, a vezetett mozgáspályán rendkívül izolált mellizom edzés valósítható meg.

A gép nagyon jó kiegészítő gyakorlat lehet, alternatív megoldást nyújt az olimpiai rúddal végzett fekvenyomás 45 fokos padon gyakorlat helyettesítésére.

  • Állítsd be a megfelelő ülőmagasságot, úgy hogy a csukló a mellkas vonalába helyezkedjen el.

  • A jobb lábnál lévő pedál lenyomásával, könnyen ki lehet emelni a súlyt a kiinduló helyzethez, ezáltal nem kell túlzottan hátrafeszíteni vállízületeinket.

  • Fejedet és csípődet tartsd a gép támlájához szorítva, ezáltal csökkentheted a nyaki és az ágyéki gerinc szakasz sérüléseit.

  • Koncentrálj a mellizom feszítésére, emeld ki a mellkasod.

Edzéstipp: Lassú koncentrált ismétléseket hajts végre,a csúcsösszehúzódásnál feszíts mellizmaidra 1-2 másodpercig,izolált gyakorlatról beszélünk, ez azt jelenti,hogy ne állj meg 6-8 ismétlésszámnál,olyan terhelést válassz, amellyel 10-12-15 ismétlést szabályosan végre tudsz hajtani.