Edzés az új évben!

SPEEDFIT | 2017.12.31 7:15

Gyakori edzőterem látogatók tudhatják, hogy a január hónap mindig a sportlétesítmények legforgalmasabb időszaka. Az év elején rengeteg új vendég lépi át az edzőtermek küszöbét azzal az elhatározással, hogy egy sportosabb életmódra térjen át.

Nehéz lenne megválaszolni azt, hogy ez a megnövekedett érdeklődés az újévi fogadalmaknak, vagy egyszerűen csak az ünnepi falatozások miatti bűntudatnak köszönhető.

Tapasztalt edzőterembe járók, illetve a létesítmények dolgozói azonban tudják azt is, hogy a kezdeti lelkesedés a legtöbbeknél két-három hét után alábbhagy.

Az új letévedőknek sajnos nagyon kis százaléka az, akiknek  valóban sikerül életmódot váltania, és a rendszeres testmozgás mindennapjaik részévé válik.

Írásommal szeretnék pár tippet adni azoknak a kezdőknek, akik valójában szeretnének változtatni életmódjukon:

Tűzz ki célokat:

Ahhoz, hogy a kezdő edzőterembe járóként  motivációd megmaradjon az első két hét után is, nélkülözhetetlen, hogy legyenek pontosan meghatározott céljaid.

A szemünk előtt lebegő cél nagyon fontos a motivációnk megtartásához.

Természetesen a kitűzött cél nem szabad, hogy irreális legyen, illetve fontos, hogy a hosszútávú célunk (20 kg túlsúly leadása egy éven belül) mellett legyen rövid távú(1 kg túlsúly leadása két hét alatt), könnyebben elérhető célunk is.

Ezek a kisebb, elérhetőbb célok segítenek motiválni és a kijelölt úton maradni, ami végül a kitűzött (jelen példa esetén) 20 kg elvesztéséhez vezetnek, vagy legyen szó bármely egyéni célról.

Sikerekben Gazdag Boldog új Évet kívánunk!

Várunk 2018-ban is!

SPEEEDFIT Fitnesz Mindenkinek!