A túledzés elkerüléséről

SPEEDFIT | 2010.11.01 15:02

Hogy mit is takar, és kinél fordulhat elő, mik a tünetei, erről ad magyarázatot Bögi Viktor a SPEEDFIT és a http://testformazo.com oldal Edzője.

Az edzéseken sokat beszélgetni, kevéssé koncentrálni nem szerencsés. Ugyanilyen rossz lehet a másik „oldal”- izmaink túledzése.Ez leginkább akkor jelentkezik, amikor  túlhajtjuk magunkat, nagy intenzitást diktálunk, vagy nem ésszerűen válogatjuk meg edzésmódszereinket.

Hogyan védekezhetünk?

-Válasszunk aktuális kondicionális képességeinknek megfelelő tempót!

-Edzés után jelentkező fejfájás, hátfájás, gyomorproblémák esetén biztosak lehetünk abban, hogy „túlpörgettük” magunkat. Amennyiben ezek az állapotok tartósan fennállnak, forduljunk orvoshoz!

-Mindig végezzünk alapos bemelegítést, és ne feledkezzünk meg az edzés végi nyújtásról,lazításról sem!

 
 
Ha kíváncsi vagy a cikk folytatására, látogass el a http://testformazo.com oldalra, ahol még több érdekességet találsz.
 
SPEEDFIT-Fitnesz Mindenkinek!
 
 
SPEEDFIT
Fitnesz és Szolárium Stúdió
Győr – Dunacenter
+36 96/528-448