Hex rúd

SPEEDFIT | 2017.09.12 12:23

Hex rúd vagy trapéz rúd egy nagyon jó alternatív megoldást nyújt a Deadlift (felhúzás),guggolás gyakorlatokhoz.
Kiinduló helyzete azért kedvező, mert a rúd tömegközéppontja közelebb van a testedhez,ezáltal derék kímélőbb.

Vegyél fel egy csípő széles pozíciót a trapéz rúd közepében,lábfejeid nézzenek előre. Térd a lábfej mögött maradjon,karok a markolat közepén helyezkedjenek el.
Hátad a gyakorlat közben VÉGIG egyenes maradjon egészen a kiinduló helyzettől a gyakorlat végrehajtáson át a súly letételéig! Fej a törzs meghosszabbítása maradjon!
Fontos,hogy a rúd vízszintesen helyezkedjen el a talajon ,ne billenjen előre vagy hátra.

Edzéstipp: Ha megfordítod a rudat ,és a talajhoz közelebbi markolatot használod,mélyebb pozícióból (felhúzó magasságból) indítod meg a gyakorlatot.

Amennyiben szeretnéd biztonságosan és hatékonyan használni az eszközt, keress meg és kérdd bátran segítségemet!

Nagy Richárd
Személyi edző