Lábtoló gép (19 A, B)

SPEEDFIT | 2016.03.03 10:48

A lábtoló gép az alsó végtagok erősítésére, tömegének növelésére használatos eszköz.

Sok testépítő jobban kedveli ezt a gyakorlatot, mert lehetővé teszi, hogy teljes mértékben a láb mozgatására összpontosítsanak, anélkül, hogy a csípő jelentősebb mértékben részt venne a mozdulatban. Kisebb a sérülésveszély is mint a guggolás esetén.

Végrehajtásakor a következőkre figyelj:

  • Lábaid vállszélességben helyezkedjenek el derékszögben hajlított térd ízülettel a platformon.

  • A cipőd orra a szemeddel egy vonalban legyen.

  • Told ki a súlyt miközben a derekad a háttámlának feszíted.

  • A súly kitolásánál figyelj arra, hogy a véghelyzetben a térd enyhén hajlítva maradjon!

  • Továbbá figyelj arra is, hogy a combcsont és a térdízület ne forduljon befelé és túlzottan kifelé sem a gyakorlat közben, hanem a térded kövesse a lábszárad vonalát.

  • A talp végig maradjon a platformon.


    Tipp: A gyakorlatot tudod végezni egy lábbal is ezáltal, nagyobb terhelés kerül a munkát végző végtagra.