Nyújtó állvány (Impulse IFSTF)

SPEEDFIT | 2016.08.25 10:47

Korszerű nyújtó állványunk bármikor a rendelkezésedre áll, mellyel könnyedén és hatékonyan el tudod végezni a szükséges nyújtásokat edzésed végeztével.

Segítségképpen a gyártó táblázatos formában képes magyarázattal szerkesztette meg mely izmokat/izomcsoportokat tudsz nyújtani. Az állványon húzódzkodásra alkalmas rudat is találsz. Az állvány közepén egy állítható rúd található melyet négy állásban tudsz elhelyezni. Nyújtó gyakorlattól függően alulról felfelé haladva tudod a nyújtás hatékonyságát/nehézségét változtatni általa. PL: Térdhajlító izomzat nyújtása alsó pozícióban könnyebb, míg feljebb haladva intenzívebb.

Edzéstipp: Használj masszázs hengert az edzésed végeztével,  mely izmaid fellazításában segít, majd ezután következhet a nyújtás.
Kezdd el óvatosan a nyújtást és törekedj arra ,hogy a megnyújtott izom elérje teljes mozgástartományát, majd tartsd meg a nyújtott helyzetet 30-40 másodpercig  közben figyelj a légzésedre. Orron keresztül szívd be a levegőt és szájon keresztül fújd ki.  Térj ki lassan és kontrolláltan a nyújtott helyzetből.

Nyújtással és masszázshengerezéssel kapcsolatos kérdések esetén is fordulj bátran személyi edzőinkhez!

Nagy Richárd
Személyi edző