BIOTECH VEGAN PROTEIN

SPEEDFIT | 2019.10.12 11:38

A rizs és a borsó az alap + 3-féle szuperélelmiszer

Quinoa liszt

A quinoát, a reformkonyhák sláger-alapanyagát az ősi inkák egyenesen a gabonák anyjaként tisztelték, pedig ún. álgabonáról van szó. A valódiakhoz képest alacsonyabb a szénhidráttartalma, viszont magasabb (16%) a fehérjetartalma. Emellett kiváló ásványianyag-forrás: káliumot, kalciumot, magnéziumot és vasat is tartalmaz.

Acaibogyó-por

Az amazóniai esőerdőkben őshonos acai bogyó előkelő ORAC-értékével emelkedik ki.

Gojibogyó-por

A farkasbogyóként is ismert goji bogyót Kínában hosszú évezredek óta afrodiziákumként is fogyasztják. A cseresznye és a szeder ízének keverékére emlékeztető, savanykás, élénkpiros gyümölcs 8 esszenciális aminosavat és rengeteg C-vitamint tartalmaz.

Felhasználási javaslat:

Keverj el 1 adagot (25 g) 250 ml vízben, fogyaszd edzés után közvetlenül. A pihenőnapokon fogyaszd a délután folyamán.