Hasonfekvő farizomerősítő

SPEEDFIT | 2009.11.28 12:54

A lábtolás hason fekvő pozícióban izoláltan dolgoztatja a nagy farizmot, így koncentrált végrehajtást tesz lehetővé. A hölgyeknek szánt gép kitűnően formálja a farizmot, ezáltal segít elérni a kívánt, gömbölyű formát.

Használata:

  • A testmagasságodnak megfelelően állítsd be a vízszintes pad részt.

  • A térdeplőt olyan magadra állítsd, hogy amikor ráfekszel a vízszintes padra a térded ill. a lábszárad stabilan támaszkodjon rajta.

  • Fogd meg a fogantyúkat, hogy ellen tudj tartani, amikor a súlyt kitolod.

  • Feküdj hasra a vízszintes padon úgy, hogy egyik lábad a térdeplőn van. A másik lábadat tedd a lábtoló részre úgy, hogy a kinyújtott láb pozíciónál a boka természetes helyzetben maradjon. Tartsd a lábfejed függőleges helyzetben.

Edzéstipp:

Ezt a gyakorlatot kiegészítésként végezd. A súly visszaengedése, azaz a láb hajlítása mindig lassan, koncentráltan történjen. Ne lökd ki a súlyt a mozdulat végén, ne lendületből dolgozz. Használd ki a teljes mozgástartományt. A csúcsösszehúzódásnál feszítsd meg a farizmodat. Végezd a gyakorlatot először az egyik, majd a másik lábaddal, viszonylag nagy – 15 – 20-as – ismétlésszámmal, de ehhez is válassz megfelelő terhelést, mivel az elengedhetetlen a fejlődésedhez!