Készülj fel mentálisan is az edzésre

SPEEDFIT | 2019.05.03 22:36

Időnként nehéz ráhangolódni olyan dolgokra, amelyek során keményen oda kell tennie magát az embernek. Ilyen eset lehet az is, amikor fitness terembe készülünk. Egyszer kitartóan, szívósan megyünk edzeni, másszor viszont nem érzünk elég kedvet hozzá. Próbáld ki a következő motivációs tippeket, hogy kihagyás nélkül, így ezáltal minél hamarabb elérd a kitűzött célodat!

Szembesítsd magad
Ismételgess egy konkrét célt magadban és hangosan is. ” Le fogok adni 5 kilót” vagy ”100kg-val fogok fekve nyomni”. Írd is le és tedd ki a fürdőszoba tükörre, a hűtőre, az öltöző szekrényed ajtajának belső felére – amennyiben van sajátod - , a monitorodra, vagy bármely olyan helyre, ahol gyakran szembesülsz vele. Minél többször mondod és látod, annál inkább képes leszel elhinni és teljesíteni!

Ha kíváncsi vagy a cikk folytatására, látogass el a http://testformazo.com oldalra, ahol még több érdekességet találsz.
Ìrta:Angyal Gábor

SPEEDFIT-Fitnesz Mindenkinek!
 

SPEEDFIT
Fitnesz és Szolárium Stúdió
Sopron – Alphapark
06/99 505-238
 
http://www.speed-fit.hu