Készülj fel mentálisan is az edzésre

SPEEDFIT | 2019.05.03 22:36

Időnként nehéz ráhangolódni olyan dolgokra, amelyek során keményen oda kell tennie magát az embernek. Ilyen eset lehet az is, amikor fitness terembe készülünk.

Egyszer kitartóan, szívósan megyünk edzeni, másszor viszont nem érzünk elég kedvet hozzá. Próbáld ki a következő motivációs tippeket, hogy kihagyás nélkül, így ezáltal minél hamarabb elérd a kitűzött célodat!

Időnként nehéz ráhangolódni olyan dolgokra, amelyek során keményen oda kell tennie magát az embernek. Ilyen eset lehet az is, amikor fitness terembe készülünk. Egyszer kitartóan, szívósan megyünk edzeni, másszor viszont nem érzünk elég kedvet hozzá. Próbáld ki a következő motivációs tippeket, hogy kihagyás nélkül, így ezáltal minél hamarabb elérd a kitűzött célodat!

Szembesítsd magad
Ismételgess egy konkrét célt magadban és hangosan is. ” Le fogok adni 5 kilót” vagy ”100kg-val fogok fekve nyomni”. Írd is le és tedd ki a fürdőszoba tükörre, a hűtőre, az öltöző szekrényed ajtajának belső felére – amennyiben van sajátod - , a monitorodra, vagy bármely olyan helyre, ahol gyakran szembesülsz vele. Minél többször mondod és látod, annál inkább képes leszel elhinni és teljesíteni!

Mágikus színek
Vegyél fel valamit, ami élénk és világos, vagy öltözz feketébe. Az agy gyakran azonosít színárnyalatokat különböző jelentésekkel. A feltűnő és merész színek, valamint a fekete szín elszántságot és izgalmat sugároznak. A jelentéktelen, halvány színek…hát…a fantáziádra bízom…

Vidd magaddal az ismerőseidet

Szólj a barátnődnek, vagy néhány haverodnak hogy csatlakozzanak hozzád a konditeremben. Igyekezni fogsz lenyűgözni őket, hogy Te milyen kemény vagy, és nyilván nem akarsz szerencsétlennek sem tűnni előttük, ezért rendesen fogod csinálni a gyakorlatokat. Az így generált motiváció valamint a csapatszellem és a társak bíztatása növelni fogja a teljesítményedet. Arra ügyelj, hogy a jó hangulat nem menjen az edzés rovására, a beszélgetést szakítsd meg, amennyiben lejárt az ideális pihenőidő a két gyakorlat között.

Rázd fel magad
Feszítsd be az izmaidat, szorítsd össze a fogaidat, üss rá a válladra, karodra és a combodra, hogy felspanold magad. Ezek a mozdulatsorok stimulálják a központi idegrendszert és különösen növelik a súly megemelési képességeidet.

És most mire vársz még? Szorítsd össze fogadat, fogd meg az edző cuccodat, dobjál be egy fekete felsőt és irány a fitness terem! Érd el minél előbb a célodat, majd tűzzél ki egy újat!

Mutasd meg, hogy otthon vagy a témában, és meséld el az ismerőseidnek is, hogy miről olvastál. Örömmel fogadják majd a segítségedet!

SPEEDFIT-Fitnesz Mindenkinek!