Nincs időd edzeni? Ugyan, 360 másodpercet kérek tőled...:-)

SPEEDFIT | 2018.02.14 21:34

Igen, előfordul, hogy besűrűsödnek a napi teendőink, összecsapnak a fejünk felett a hullámok, arra sincs időnk, hogy „levegőt vegyünk”, nemhogy edzeni menjünk...

Egy nap 86400 másodpercből áll. Ebből kiindulva edzőként azt mondom neked, mindössze 360 másodpercre van szükséged ahhoz, hogy felturbózd az anyagcseréd, megdolgoztasd a felsőtested főbb izomcsoportjait, s tegyél valamit(nem is keveset) az egészségedért. Nem hiszed? Próbáld ki!

A következő edzésterv 6 gyakorlatot tartalmaz, melyek mindegyikét 60 másodpercen keresztül kell végezned, lehetőleg szünet nélkül. Amikor végeztél egy gyakorlattal, továbbléphetsz a másodikra, azt teljesítve a harmadikra , és így tovább. Próbáld minimálisra szorítani a gyakorlatok közötti pihenőidőket, ha pedig igazán „keménykedni” akarsz, egyáltalán ne pihenj 6 teljes percig!
Első lépés: vedd elő a testnevelés órák gimnasztikai gyakorlatait, melegíts be!

Jöhetnek a feladatok:

-karhajlítások fekvőtámaszban

-evezések döntött törzzsel egykezes súlyzókkal

-négyütemű fekvőtámasz-karhajlítások

-evezések egykezes súlyzókkal fekvőtámaszban

-áthúzások egykezes súlyzókkal fekve (padon, ám földön fekve is végezhető)

-plank.


Nem volt olyan könnyű, igaz? Ha ennek ellenére igazán meg kívánod méretni magad, egy perc után tolj le még egy 6 perces kört! Szuper vagy!  Még mindig bírod? Egy perc pihenő, s jöhet a harmadik kör! Lazíts, nyújts, készen vagy!

Írta:Bögi Viktor