Edzés előtti energiabomba

SPEEDFIT | 2018.06.08 18:43

Az edzés előtt egy órával elfogyasztott folyékony táplálék nagyban befolyásolja, hogy teljesítményünk hatékonyabb vagy gyengébb lesz. A koncentráció javításához és az izomtömeg fejlesztéséhez ajánlom a következő koktélt.
Tejsavófehérje izolátum,koncentrátum
 
A tejsavófehérje edzések előtt(is) elsőrangú fehérjeforrás, hiszen gyorsan felszívódó aminósavakból áll, melyek a véráramba kerülve megakadályozzák az intenzív edzések alatt bekövetkező izomszövetbomlást, illetve gyors edzés utáni regenerálódást tesznek lehetővé.
Nagyon gazdag elágazó szénláncú aminósavakban (leucin,izoleucin, valin), melyek kiemelt szerepet játszanak az izmok felépítésében.
 
Koffein
 
Kevesen tudják, hogy a koffein a koncentráció javítása mellett zsírégető hatással is rendelkezik, emellett pedig csökkenti az edzések alatt fellépő izomfájdalmakat és ezáltal kitolja a fáradtságküszöböt. Egy tanulmány leírja, hogy azok a fekvenyomók, akik edzés előtt egy órával koffeint fogyasztottak, önmaguk teljesítményét átlagosan másfél kilogrammal megjavították.
Érdemes tehát kipróbálni…
 
Taurin
 
A taurin gyorsabb és erősebb izomösszehúzódásokat tesz lehetővé. Ez azt jelenti, hogy edzés közben jobban bírjuk a tempót , kisebbek lesznek a pihenőidők, és intenzívebben tudunk dolgozni.A taurin ezek mellett antioxidáns hatással is bír.
 
Az ajánlott adagok/ egyénenként eltérnek!!!/:
 
Tejsavófehérje: 25 gramm( vízzel keverve)      
Koffein:100-300mg
Taurin: 1000-3000mg
 
SPEEDFIT-Fitnesz Mindenkinek!
 
Bővebb információ :
Bögi Viktor
személyi edzőnél
 
SPEEDFIT
Fitnesz és Szolárium Stúdió
Győr – Dunacenter
06/96 528-448
 
http://www.speed-fit.hu